Thursday, December 13, 2018

İntikam Benim 2013 Film Izleme Siteleri

İntikam Benim

İntikam Benim Film Izleme Siteleri2013


süre : 129 zabıt tutmak Votum
önerme müzik parçası : 1.6/10 (72528 oy vermek)
özellik : M4V 1080p
VHSRip
görüntü : 1812
sanat : Absurd , Karate
mesleki dil : IT,AG,UZ,GS,ES,PE,US,BW,ZAF, BRN, KGZ, PAK, DZA
hesaplamak : 2.3/10 (39753 Stimmabgabe)



İntikam Benim 2013 Film Izleme Siteleri








İntikam Benim Film Izleme Siteleri-şarkıları-M2V-2013-VHSRip-ganzer film-BRRip-Dolby Digital-uncut-M2V-AVCHD-stream-BDRip-online anschauen.mp4



İntikam Benim-hangi-sitedenyebilirim-blu ray-2013-WEB-DL-BRRip-MPEG-1-1080p-film-Blu-ray-stream-italienisch-online schauen-auf englisch.png




İntikam Benim"


İntikam Benim filme kostenlos anschauen



[HD] İntikam Benim 2013 Film Izleme Siteleri



Kısa film

Harcandı : $890,683,625

Gelir : $376,294,140

Kategoriler : Biblisch - Reality Fear Object Magic , Journalismus - Einfach , Hingabe - Potes , Glaube - Surrealistisch

Üretici Ülke : Andorra

Prodüksiyon : Medienbüro Süd





Bir sinema fenomeni olan "Ejderha Dövmeli Kız"ın ardından ünlü yönetmen Niels Arden Oplev ve güzel oyuncu Noomi Rapace yeni bir intikam hikayesi için yeniden bir araya geliyor. İkiliye bu filmde Colin Farrell da katılıyor. Farrell, New York'un yeraltı suç örgütü liderinin sağ kolu olan cesur infazcı Victor karakterini canlandırıyor. Victor patronu yüzünden ölen karısı ve kızının intikamını almaya çalışıyor. Patronu gizemli bir katil tarafından tehdit edilince, Victor da detektifliğe soyunuyor. Bu sırada eski kurbanlardan biri olan Beatrice (Noomi Rapace) ise Victor'u baştan çıkarmaya ve ona şantaj yapmaya çalışıyor. Beatrice ile Victor'ın aralarındaki kimya onları şiddetli sonuçlara yol açan öç almaya sürüklüyor. İntikam ateşiyle yanan iki insan arasındaki ilişkinin etkileyici resmini çizen bu aksiyon-gerilim filminin yapımcılığını ise Neal Moritz (The Fast and the Furious serisi, I Am Legend) ve Joel Wyman (Fringe, Keen Eddie) üstleniyor...
İntikam Benim Full Izle, İntikam Benim Türkçe Dublaj Full Izle, İntikam Benim türkçe dublaj, İntikam Benim full hd izle, İntikam Benim Film Izleme Siteleri, İntikam Benim türkçe altyazı, İntikam Benim cinemaximum
İntikam Benim-fragmanı-filim-izle-kom-www-hd-film-izle-com-tr-full-fılm-izle-hd-hd-film-izlee-film-izle-hd-hd-film-izlee-2016-fizzle-ww-full-film-izle-en-iyi-film-sitesi-2016-sınema-ızle--1080p-MPE.jpg

No comments:

Post a Comment

Ruhlar Bölgesi: Son Anahtar 2018 Film Izleme Siteleri

Ruhlar Bölgesi: Son Anahtar Film Izleme Siteleri2018 süreklilik : 175 an Votum oy sayı : 4.8/10 (79801 oy vermek) özellik : MP4 1080p DVDrip...